VÝHODY NAŠICH WEBOVÝCH RIEŠENÍ:
RIEŠENIA:
Produktové podstránky
Jednoduchá scrollovacia stránka s prehľadom jedného z vašich produktov. Ich cieľom je čo najlepšie ukázať potenciálnym zákazníkom výhody produktu spolu s referenciami a galériou.
Firemná webová stránka
Cieľom firemnej webstránky je informovať návštevníkov o Vašej firme. O tom aké produkty a služby poskytujete, aké voľné pozície máte a čo nové u vás prebieha.
E-Shopy
Súčasťou Vaše stránky môže byť aj predaj produktov. Pri jeho vytvorení je potrebné myslieť na formu dopravy, platby a prepojenie s fakturačným systémom.
DOPLNKOVÉ PRODUKTY
Prípadové štúdie
Popis zadania:
- Zvýšenie návštevnosti webu a predaja produktov
Využité nástroje:
- Tvorba produktových stránok:
– sonniger.adriangroup.sk
– ev.adriangroup.sk - Textová Google Adwords reklama
- Bannerová reklama a remarketing
Výsledok:
- ↑ zvýšené povedomie o produktoch cielené na konkrétnu skupinu ľudí, ktorí hľadajú daný produkt
- ↑ zvýšená návštevnosť konkrétnych podstránok so službami
- ↑ zvýšenie predaja a kontaktov
Popis zadania:
- Komplexná marketingová stratégia
Využité nástroje:
- Správa webovej stránky
- Tvorba článkov
- Linked In reklama
- Adwords reklama
- Tvorba a rozposielanie mailingu
Výsledok:
- Zvýšenie návštevnosti webu
- Klient sa mohol venovať podstatnejším aktivitám
- Šírenie mena a značky
Popis zadania:
- Komplexná marketingová stratégia
Využité nástroje:
- Tvorba obsahu pre Facebook
- Facebook reklama
- Tvorba loga a brandingu
- Správa a tvorba webovej stránky
- Tvorba článkov
Výsledok:
- Nastavenie obchodnej stratégie podniku
- Vytvorenie značky, webu a celkového vizuálu spoločnosti
- Postupné budovanie povedomia
Mediálni partneri
Referencie
-
„S redakciou prepriemysel.sk sme uzavtorili mediálne partnerstvo. Pán Štěpánek vypracoval veľmi zaujímavú a komplexnú správu o našom podujatí CEE Automotive Supply Chain. Redakcia patrí k jedným z mála, ktoré si obsah na portál spracovávajú sami – kvalitne a s pridanou hodnotou aj pre klienta. Ďakujeme. Organizátori www.casc.sk“
-
„Realizácia kampaní na sériu 13 PR článkov prevýšila naše očakávania. Oceňujeme najmä férový prístup a rýchle zapracovanie dodatočných požiadaviek.“
-
„Zaujímavý tím ľudí plný energie a nápadov. Jednoznačne posunuli našu prezentáciu a marketing správnym smerom.“
-
„Oceňujeme hlavne moderný, flexibilný a promptný prístup členov tímu Prepriemysel.sk. Zviditeľnenie našej spoločnosti práve cez tento portál bolo pre nás správnou voľbou online propagácie. Pozitívna spätná väzba a výsledky kampane prevýšili naše očakávania. Spoluprácu s nimi vrelo odporúčame.“
-
„Spoluprácu s online platformou Prepriemysel určite odporúčame, nakoľko nám vyhovuje moderné, vysoko profesionálne a promptné spracovanie článkov ku našim konferenciám ako aj iným odborným podujatiam. Publikované články určite zaujímajú našu cieľovú skupinu. Prajeme veľa odberateľov!“
-
„Portál prepriemysel.sk je moderní magazín přinášející aktuality z průmyslu, techniky a dění v automobilitě a elektromobilitě. Skvělá spolupráce s nimi je v tom, že velice rychle a ochotně reagují na naše dotazy nebo připomínky. Spolupráci jednoznačně doporučuji.“
-
„Prepriemysel.sk pravidelne odoberám. Dozviem sa z neho veľa zaujímavých a dôležitých noviniek z priemyslu. Zakladateľov osobne poznám a rád s nimi spolupracujem.“