Spoznajte trendy, ktoré zmenia váš biznis, 20. apríla v Bratislave

Čo sa môžete dozvedieť na biznis podujatí so svetovými rečníkmi?

„Naše existencia závisí od toho, ako počúvame našich zákazníkov, ako dokážeme na ich potreby reagovať.“Mark Gallagher, 30 rokov manažer tímov Formule 1

Digitálne príležitosti pre priemysel

Vo štvrtok 20. apríla v hoteli DoubleTree Hilton vystúpi Mark Gallagher (v minulosti Jordan, Red Bull, Cosworth) na konferencii Business Forum „World of Tomorrow“. Bude hovoriť, ako uspieť, prečo je dôležité poznať budúce trendy v podnikateľskej sfére a myslieť na potreby svojich zákazníkov a obchodných partnerov. Spolu s ním vystúpia ďalší štyria svetoví rečníci, ktorí do značnej miery tvoria budúce trendy v podnikaní. Ich názory oceňujú mnohí majitelia a riaditelia zahraničných spoločností.

Nezáleží na tom, či stojíte na čele spoločnosti s 5 zamestnancami alebo ste generálnym riaditeľom veľkej spoločnosti. Každý priemyselný výrobok má na konci zákazníka, ktorého treba počúvať. Na World of Tomorrow získate predstavu, ako sa vaši zákazníci v následujúcich rokoch zmenia.

Zodpovedané budú 3 kľúčové otázky: Ako sa zmení trh a vaši zákazníci v následujúcich rokoch? Potrebujeme nové modely komunikácie a líderstva? Je možné mať úspech a súčasne zostať človekom?

Registrácia: http://worldoftomorrow.eu/#registration

O rečníkoch:

Prince Carlos de Bourbon de Parme (Holandsko):

Prince Carlos de Bourbon de Parme

Člen kráľovskej holandskej rodiny, pracoval v súkromnom bankovom sektore, neskôr pre Európsku komisiu, podieľal sa na prípravách zavedenia eura. Od roku 2007 sa sústredí na start-up projekty a projekty zamerané na ekologický prístup výroby, recykláciu, logistické systémy, sociálne inovácie. Po rokoch práce v obchodnej oblasti sa rozhodol prispieť k rozvoju Dutch Institute for Innovation and Sustainability, ktorý hľadá a skúma možnosti trvalo udržateľného rozvoja spoločnosti, vrátane vplyvu inovačných procesov a organizačných zmien. Kontinuálne prijatie inovácií umožňuje dosiahnuť vysokú úroveň a trvalý rast produktivity.

Robert Phillips (Anglicko)

Robert Phillips

Svetovo uznávaný expert na komunikáciu, vedenie a budovanie dôvery, autor, poradca a komentátor. Pôsobil ako prezident a CEO EMEA najväčšej svetovej PR agentúry Edelman. Je spoluzakladateľom Jericho
Chambers, komunity expertov pracujúcich s novými modelmi komunikácie a riadenia. V roku 2015 publikoval knihu Trust Me, PR is Dead, v ktorej popisuje nevyhnutný zánik tradičných postupov v oblasti mediálneho priemyslu a potrebu zmeny komunikácie v budúcnosti. V súčasnosti je hosťujúcim profesorom na Cass Business School v Londýne Pomáha manažérom a majiteľom firiem pochopiť vývin budúcnosti v dlhodobom horizonte a prehodnotiť modely klasickej firemnej komunikácie, pretože naša komunikácia prebieha dnes, zajtra, a nie včera.

Gerd Leonhard (Švajčiarsko)

Gerd Leonhard

Jeden z popredných svetových futurológov, humanista, mysliteľ, vizionár a autor knihy Technology vs. Humanity. Časopis Wired ho v roku 2015 zaradil medzi 100 najvplyvnejších ľudí Európy. Venuje sa témam ako predvídanie vývoja v spoločnosti a podnikaní, trvalo udržateľné podnikanie, prudký vývoj technológií, digitálnej transformácie, automatizácie spoločnosti, marketingu, reklame na podnikanie, ale tiež našej schopnosti prijať a spracovať veľký objem
dát. Kľúčovou myšlienkou jeho prezentácií, workshopov a seminárov sú témy ako digitálny darwinizmus a výzvy digitálnej transformácie, redefinícia vzťahov človek – stroj, budúcnosť práce a pracovných miest, naše súkromie v ére veľkých dát a mnoho ďalších.

Mark Gallagher (Severné Írsko)

Mark Gallagher

30 rokov pôsobil v riadiacich pozíciách tímov Formule 1, medzinárodne uznávaný speaker v oblasti líderstva a budovania úspešného tímu. Po odchode z F1 publikoval v roku 2014 knihu The Business of Winning, v ktorej popisuje, ako dosiahnuť úspech vo svete najvyšších technológií, veľkých peňazí, vysokého rizika a najvyššej možnej konkurencie. V súčasnosti prednáša o líderstve, riadení, marketingu, zákazníckych službách, partnerstve a manažovaní rizika.Svojich poslucháčov učí, ako pochopiť a vyjsť v ústrety aj špecifickým požiadavkám klientov.

Dietmar Dahmen (Rakúsko)

Dietmar Dahmen

Vizionár, kreatívny konzultant a jeden z najdynamickejších svetových spíkrov. Dvadsať rokov pôsobil v reklame a marketingu (v Hamburgu, New Yorku, Los Angeles, Mníchove a Viedni). Bol kreatívnym riaditeľom v DDB, výkonným kreatívnym riaditeľom v Ogilvy, pôsobil ako Chief Creative Officer a výkonný riaditeľ v BBDO. Dnes pracuje ako nezávislý spíker a konzultant pre zmeny, inovácie a disruptívne marketingové stratégie. Medzi najčastejšie témy jeho prednášok patria: budovanie zákaznícky orientovanej značky, marketing, predaj, digitalizácia a jej vplyv na podnikanie, adaptácia zmýšľania na zmeny budúcnosti a inovácie.

Konferenciu bude v anglickom jazyku moderovať Daniela Zeller (Rakúsko). V minulosti populárna rozhlasová komentátorka v Rakúsku, v súčasnosti pracuje ako nezávislý spíker. Vedie kurzy komunikácie a rétoriky, napísalaniekoľko kníh.Simultánne tlmočenie do slovenčiny bude zaistené po celú dobu konferencie.

 

Existuje limitovaná možnosť zúčastniť sa v rámci konferencie polhodinovej tlačovej konferencie s Markom Gallagherom, ktorá prebehne mimo čas hlavných prednášok v jednom zo salónikov. Pokiaľ máte záujem zúčastniť sa tiež tlačovej konferencie, napíšte pri registrácii do kolónky message „Mark Gallagher“.

[TheChamp-Sharing]

„Našli ste chybu v texte? Vyznačte chybnú časť textu a stlačte CTRL+ENTER. Ďakujeme“

0 komentárov

Leave a reply

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov stránky prepriemysel.sk je bez predchádzajúceho písomného súhlasu prepriemysel.sk porušením autorského zákona.

 Ochrana osobných údajov | O nás | Kontakt | Cenník

“.

Log in with your credentials

Forgot your details?