Spotrebitelia, ktorí vyskúšali IoT ho žiadajú viac, väčšina si však ani neuvedomuje, že existuje
Kto pozná IoT, ten sa ho nevie nabažiť.
Jednou z najväčších prekážok pri adoptovaní zariadení Internet of Things (ďalej IoT) je jednoducho povedomie o tom, že táto technológia existuje.
Zatiaľ, čo mnoho spotrebiteľov v skutočnosti využili alebo zažili IoT zariadenia vo svojich osobných životoch alebo v práci, väčšina si ani neuvedomuje, že IoT existuje, tvrdí nová štúdia.
Štúdia, ktorú vykonalo Market Strategies, urobila prieskum pomedzi tisíc dospelými Američanmi, ktorí majú primárnu alebo sekundárnu zodpovednosť pri tvorení finančných a nákupných rozhodnutí.
Menej než štvrtina (23 %) spotrebiteľov si je vedomá, že IoT existuje. Väčšina (68 %) spotrebiteľov nie je a zvyšok (9 %) si nie je istý. Avšak, väčšina ľudí použila, alebo sa stretla s IoT technológiami. Napr. takmer polovica (48 %) mala skúsenosť s wearable technológiou, ako sú smarthodinky a asi tretina (32 %) mala skúsenosti so smart spotrebičmi, ktoré využívajú Wi-Fi na bezdrôtové monitorovanie.
Štúdia zistila veľké rozdiely v pohľadoch medzi respondentmi, ktorí sú oboznámení s IoT a respondentmi, ktorí nie sú, predovšetkým v oblasti regulácie.
Takmer polovica (48 %) respondentov, ktorí sú oboznámení s Internet of Things si myslia, že vláda by mala regulovať využitie IoT v práci. Iba štvrtina (24 %) respondentov, ktorí nie sú oboznámení s Internet of Things, zastáva rovnaký názor.
Okrem tohto spozorovania žiadne iné rozdiely nie sú.
Ľudia, ktorí pracujú v prostredí, kde sa IoT nachádza, vyžadujú viac využitia technológii v práci, ako napr. hlasové ovládanie. Iba polovica respondentov, ktorí sa nepohybujú v prostredí Internet of Things, majú záujem o tieto veci.
Spotrebitelia teda nemajú veľký záujem o IoT inovácie, pokiaľ o nich nevedia.
zdroj: mediapost.com, zdroj titulnej fotografie: pixabay.com
[TheChamp-Sharing]