Fiat Chrysler chce predávať autá cez portál Amazon
Zmení sa zaužívaný spôsob, akým sa doteraz predávali automobily?
Automobilový koncern Fiat Chrysler testuje nové marketingové stratégie. Ešte v tomto roku chce modely Fiat 500, Fiat 500 L a Fiat Panda ponúkať na portáli Amazon.
„Na Amazone by malo byť možné kúpiť Fiat rovnako ako smartfón,“ píše s odvolaním sa na denník La Repubblica agentúra APA.
Po kúpe vozidla na Amazone by si mal klient zvoliť predajcu áut vo svojej blízkosti, kde si vozidlo fyzicky prevezme. Amazon už v súčasnosti ponúka aj BMW i3. Podľa denníka mnohé automobilky hľadajú nové možnosti predaja vozidiel, niektoré dokonca uvažujú o predaji v supermarketoch.
Fiat Chrysler v októbri medziročne zvýšil svoj trhový podiel v Európe zo 6,2 % na 6,7 %. V prvých desiatich mesiacoch tohto roka bolo registrovaných 843.300 vozidiel, čo zodpovedá medziročnému vzostupu o 14,9 %.
Vo videu si môžete pozrieť a vypočuť krátku správu v anglickom jazyku o predaju automobilov on-line na portáli Amazon.
Zdroj: (TASR); titulná fotografia: technewstoday.com; fotografia v článku: amazon.com
[TheChamp-Sharing]